Aktualne novice

Dolgotrajne bolniške odsotnosti vse bolj obremenjujejo delodajalce

V zadnjih letih smo priča občutnemu povečanju števila zaposlenih, ki so zaradi bolezni ali poškodb na dolgotrajnih bolniških odsotnostih. V prvem trimesečju letošnjega leta 2024 je bilo dnevno več kot 41.500 zaposlenih odsotnih z dela več kot 30 dni. Ta pojav predstavlja velik izziv za podjetja, ki se morajo soočati z izpadom delovne sile in povečanim bremenom preostalih zaposlenih.

Akcijski načrt za pripravo podjetja na zahtevnejše gospodarske čase

V obdobjih gospodarskih pretresov so podjetja pogosto izpostavljena velikim tveganjem, še posebej mikro podjetja, ki delujejo z omejenimi viri in kapacitetami. Priprava na težje gospodarske čase je ključna za preživetje, stabilnost in dolgoročno uspešnost podjetja. Da bi podjetje lahko uspešno obvladalo gospodarske izzive, je nujno razviti dobro zasnovan akcijski načrt. Ta načrt mora vključevati strategije za ohranjanje likvidnosti, optimizacijo stroškov, diverzifikacijo virov prihodkov in krepitev odpornosti.

Kako se lahko mala in mikro podjetja pripravijo na zahtevnejše gospodarske čase

Težki gospodarski časi, kot so krize, inflacija in motnje v dobavi, odpoved naročil, predstavljajo velik izziv za vse, še posebej za mala in mikro podjetja. Ta podjetja imajo pogosto manj denarnih rezerv, zato morajo biti še bolj previdna in premišljena. Tukaj je nekaj korakov, ki jim lahko pomagajo prebroditi težave in ostati uspešna.

Članki - Sredina

Dolgotrajne bolniške odsotnosti vse bolj obremenjujejo delodajalce

V zadnjih letih smo priča občutnemu povečanju števila zaposlenih, ki so zaradi bolezni ali poškodb na dolgotrajnih bolniških odsotnostih. V prvem trimesečju letošnjega leta 2024 je bilo dnevno več kot 41.500 zaposlenih odsotnih z dela več kot 30 dni. Ta pojav predstavlja velik izziv za podjetja, ki se morajo soočati z izpadom delovne sile in povečanim bremenom preostalih zaposlenih.

Akcijski načrt za pripravo podjetja na zahtevnejše gospodarske čase

V obdobjih gospodarskih pretresov so podjetja pogosto izpostavljena velikim tveganjem, še posebej mikro podjetja, ki delujejo z omejenimi viri in kapacitetami. Priprava na težje gospodarske čase je ključna za preživetje, stabilnost in dolgoročno uspešnost podjetja. Da bi podjetje lahko uspešno obvladalo gospodarske izzive, je nujno razviti dobro zasnovan akcijski načrt. Ta načrt mora vključevati strategije za ohranjanje likvidnosti, optimizacijo stroškov, diverzifikacijo virov prihodkov in krepitev odpornosti.

Kako se lahko mala in mikro podjetja pripravijo na zahtevnejše gospodarske čase

Težki gospodarski časi, kot so krize, inflacija in motnje v dobavi, odpoved naročil, predstavljajo velik izziv za vse, še posebej za mala in mikro podjetja. Ta podjetja imajo pogosto manj denarnih rezerv, zato morajo biti še bolj previdna in premišljena. Tukaj je nekaj korakov, ki jim lahko pomagajo prebroditi težave in ostati uspešna.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

12.8.2024

Pravica do odklopa: Delodajalci morajo sprejeti ukrepe do 16. novembra 2024.

Vsakoletna skupna akcija #edenzadrugega letos že prej. Danes.

Naši poslovni partnerji in prijatelji podjetja že veste, da že nekaj let zapored pred božičnimi prazniki izpeljemo akcijo #edenzadrugega. Lani smo skupaj z vami, več kot 40 prostovoljcev in preko 100 donatorjev, pakete spravili v več kot 80 gospodinjstev, več kot 250 posameznic in posameznikov, med katerimi je bilo 116 otrok.
Letos zaradi znanih razmer na Koroškem začenjamo prej. Takoj, že danes.

Kako lahko delodajalec pomaga zaposlenemu, ki so ga prizadele poplave ?

Po zakonu o dohodnini se enkratna solidarnostna pomoč do višine, ki jo določi vlada, ne šteje v davčno osnovo. Ta meja od letošnjega leta (2023) znaša 2.000 EUR.

Za blažitev posledic energetske krize novih 10 milijonov evrov ugodnih posojil

Slovenski podjetniški sklad preko javnega razpisa Krizno likvidnostni kredit P7E 2023 razpisuje 10 milijonov evrov likvidnostnih posojil. Posojila so namenjena podjetjem, ki so utrpela gospodarsko škodo zaradi obvladovanja kriznih razmer na področju oskrbe z energijo.

Pomagajmo družini, ki je v požaru na Kozjem Vrhu ostala brez strehe nad glavo - #edenzadrugega

Včeraj  smo poročali o požaru v Kozjem Vrhu, kjer je ogenj v  noči iz srede na četrtek, v celoti uničil stanovanjsko hišo. Požar  je  gasilo  45  gasilcev  prostovoljnih  gasilskih  društev Brezno – Podvelka,  Radlje ob Dravi, Vuhrerd, Ožbalt in Kapla, ki so bili na kraju z 12. vozili.

Za dobre rezultate je ključna kvalitetna komunikacija

Zakaj je dobra komunikacija med stranko in računovodjo ključna? – Pomen učinkovite komunikacije v računovodstvu

Regres 2023 - gostinstvo in turizem

V UL je bil objavljen aneks, ki določa višino regresa za letni dopust za leto 2023 v višini 1.500 EUR v gostinstvu.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660