Aktualne novice

Kako otroke naučiti odgovornega ravnanja z denarjem že od malih nog

Finančna pismenost je ena ključnih veščin sodobnega časa. Čeprav se velik del odraslih s temeljnimi finančnimi vprašanji sooča šele v poznih dvajsetih ali celo pozneje, je mogoče osnovne navade in razumevanje denarja graditi že v zgodnjem otroštvu. Otroci, ki se naučijo odgovornega ravnanja z denarjem, lažje sprejemajo premišljene odločitve, znajo načrtovati in so v odraslosti bolj finančno neodvisni.

Nova pravila preverjanja prejemnikov plačil – pomembna novost za vaše poslovanje

Z dnem 9. oktobra 2025 začne veljati Uredba EU št. 2024/886, ki prinaša pomembno novost na področju plačil – uvedbo storitve preverjanja podatkov prejemnika plačila (Verification of Payee – VoP).

Gre za dodatno varnostno plast pri elektronskih nakazilih, ki bankam omogoča, da pred izvršitvijo preverijo, ali se naziv prejemnika in številka njegovega transakcijskega računa (IBAN) med seboj ujemata.

Ste že preverili, če so podatki o vaši dejavnosti v skladu z SKD 2025

Z letošnjim januarjem je začela veljati nova Standardna klasifikacija dejavnosti, SKD 2025. Prinaša številne spremembe, ki odražajo gospodarsko dogajanje in tehnološke spremembe v zadnjih 17 letih. Nekatere dejavnosti so bile združene, druge ukinjene, uvedene pa so tudi nove kategorije, ki bolje povzemajo sodobno gospodarsko okolje.

Članki - Sredina

Kako otroke naučiti odgovornega ravnanja z denarjem že od malih nog

Finančna pismenost je ena ključnih veščin sodobnega časa. Čeprav se velik del odraslih s temeljnimi finančnimi vprašanji sooča šele v poznih dvajsetih ali celo pozneje, je mogoče osnovne navade in razumevanje denarja graditi že v zgodnjem otroštvu. Otroci, ki se naučijo odgovornega ravnanja z denarjem, lažje sprejemajo premišljene odločitve, znajo načrtovati in so v odraslosti bolj finančno neodvisni.

Nova pravila preverjanja prejemnikov plačil – pomembna novost za vaše poslovanje

Z dnem 9. oktobra 2025 začne veljati Uredba EU št. 2024/886, ki prinaša pomembno novost na področju plačil – uvedbo storitve preverjanja podatkov prejemnika plačila (Verification of Payee – VoP).

Gre za dodatno varnostno plast pri elektronskih nakazilih, ki bankam omogoča, da pred izvršitvijo preverijo, ali se naziv prejemnika in številka njegovega transakcijskega računa (IBAN) med seboj ujemata.

Ste že preverili, če so podatki o vaši dejavnosti v skladu z SKD 2025

Z letošnjim januarjem je začela veljati nova Standardna klasifikacija dejavnosti, SKD 2025. Prinaša številne spremembe, ki odražajo gospodarsko dogajanje in tehnološke spremembe v zadnjih 17 letih. Nekatere dejavnosti so bile združene, druge ukinjene, uvedene pa so tudi nove kategorije, ki bolje povzemajo sodobno gospodarsko okolje.

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

ODPRT RAZPIS - Sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19

Kot smo vam že najavili so na spletni strani SPIRIT ravnokar objavili Javni poziv SPIRIT – za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetij v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19.

odjetje mora za prijavo na javni poziv izpolnjevati še dva posebna pogoja, in sicer, da je v letu 2019 ustvarilo več kot 50.000 EUR prihodkov in da je imelo v povprečju minimalno 4 zaposlene v dejavnostih I 55, I 56.101, N 79.110, N 79.120, N 82.300 ali v povprečju minimalno 2 zaposlena v dejavnostih R 90.010 in R 90.020.

Šesti paket ukrepov za omilitev posledic epidemije (#PKP6)

Vlada je na dopisni seji 10. 11. 2020 sprejela Predlog zakona o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije covid-19 oziroma t. i. #PKP6, ki določa začasne ukrepe za omilitev in odpravo posledic nalezljive bolezni covid-19. Vlada je predlog zakona že poslala v obravnavo in sprejem v državni zbor, ki ga bo predvidoma obravnaval še pred koncem novembra.

Glavni cilj predloga zakona je omiliti in odpraviti posledice in vpliv nalezljive bolezni covid-19 na področje gospodarstva, dela in delovnih razmerij, socialnega varstva ter zdravstvenega varstva.

Delno povračilo nekritih fiksnih stroškov

Zakon o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije (PKP6), sprejet na Vladi in državnem zboru predvideva pomoč v obliki delnega povračila nekritih fiksnih stroškov za obdobje oktober - december 2020. Upravičeno obdobje se lahko s sklepom vlade podaljša za šest mesecev.

Nov način pridobivanja potrdil o prestajanju karantene na domu

Čas epidemije je poseben in od nas zahteva nenehne prilagoditve življenja in poslovanja. Eden od ključnih ukrepov za omejitev širjenja virusa SARS-CoV-2 je, da oseba, ki ji je bila potrjena okužba (s testom ali na podlagi mnenja zdravnika), ostane doma.

Brezplačne maske za podjetja z 1 do 4 zaposlenimi

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (izvajalec javnega poziva) v imenu Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (naročnik in financer javnega poziva) poziva samozaposlene in mikro podjetja z 1 do 4 zaposlenimi  k oddaji vloge za dodelitev brezplačnih zaščitnih mask.

Seštevanje prihodkov v povezavi s pragom izstopa (normiranci)

Pri presoji pogoja za obvezen izstop iz ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov po štirinajstem odstavku 48. člena Zakona o dohodnini (ZDoh-2) se upoštevajo prihodki zavezanca ter prihodki pod pogoji, kot so določeni z devetim odstavkom 48. člena ZDoh-2, torej poleg prihodkov zavezanca pod določenimi pogoji tudi prihodki določenih drugih oseb, tudi povezanih oseb.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660