Aktualne novice

Eden za drugega skupaj s prijatelji & poslovnimi partnerji tudi v letu 2024

Tudi letošnje leto bomo skupaj s prijatelji & poslovnimi partnerji pomagali, sedaj že preko 100, koroškim družinam, ki zaradi različnih situacij, ki jih prinaša življenje, potrebujejo pomoč sočloveka. V preteklih letih smo s paketi hrane in ostalih življenjsko pomembnih materialov obiskali že preko 300 hiš in stanovanj, pomagali pa tudi z nakazili družinam, ki so se znašle v težkih situacijah.

Spremembe pri normirancih 2025

Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Članki - Sredina

Eden za drugega skupaj s prijatelji & poslovnimi partnerji tudi v letu 2024

Tudi letošnje leto bomo skupaj s prijatelji & poslovnimi partnerji pomagali, sedaj že preko 100, koroškim družinam, ki zaradi različnih situacij, ki jih prinaša življenje, potrebujejo pomoč sočloveka. V preteklih letih smo s paketi hrane in ostalih življenjsko pomembnih materialov obiskali že preko 300 hiš in stanovanj, pomagali pa tudi z nakazili družinam, ki so se znašle v težkih situacijah.

Spremembe pri normirancih 2025

Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

Brezplačen seminar pred samozaposlitvijo-Koroška!

Podjetniški center A.L.P. PECA v sodelovanju s svetovalci Koroškega računovodskega servisa PRISTAR d.o.o. organizira brezplačni seminar 

»KAJ MORAM VEDETI, KO STOPAM NA SAMOSTOJNO PODJETNIŠKO POT?«, 

ki bo v sredo 26. maja ob 16 uri v sejni sobi občine Mežica in

v četrtek, 27. maja ob 16 uri v predavalnici Mrežnega podjetniškega inkubatorja v Dobji vasi 185, Ravne na Koroškem

SUBVENCIJE ZA SAMOZAPOSLITEV

Sredi maja bodo na zavodu za zaposlovanje brezposelnim, ki se želijo ukvarjati s podjetništvom, spet na voljo subvencije za samozaposlitev. Denarja je manj kot lani, poleg tega so približno polovico predvidene kvote že izčrpali tisti, ki so se v program vključili že pred meseci, pa so subvencijo dobili letos.

Samo februarja so 4.500 evrov subvencije za samozaposlitev izplačali 1.032 brezposelnim, letos do marca že 1.308. Če vemo, da bo za letos na voljo okoli 12 milijonov evrov, s čimer bi lahko subvencionirali samozaposlitev nekaj manj kot 2.700 novih podjetnikov, je jasno, da bo denar letos pošel še hitreje kot lani, ko ga je zmanjkalo v začetku oktobra.

Želite pomoč pri samozaposlitvi? - Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Država pripravlja močan udarec utajevalcem davkov-pričeli bodo pri gostincih

Podjetja in samostojni podjetniki, ki se ukvarjajo z gostinstvom, so v Sloveniji eni od največjih davčnih utajevalcev. To jim omogočajo računalniški programi, ki jih distribuirajo različna podjetja. Očitno pa se je država zdaj odločila narediti red na tem področju, in sicer s tako imenovanimi davčnimi blagajnami.

Prejšnji mesec je bila oblikovana medresorska skupina, ki bo vodila pripravo zakonskih predpisov, na podlagi katerih bodo tudi v Sloveniji uvedene davčne blagajne. Podjetja, ki poslujejo z gotovino, bodo imela neposredno povezavo davčnih blagajn s strežniki Dursa. Na tak način bodo onemogočene davčne utaje, pri katerih prednjačijo gostinci.

Plača direktorja in lastnika podjetja


Na začetku leta pripravimo pravilnik o nagrajevanju zaposlenih in določimo kriterije za nagrade. Pri tem sem jaz, kot direktor in edini lastnik podjetja, izjema, saj nimam fiksne plače, ampak ta zelo niha glede na finančno situacijo. Zanima me, ali je treba v primeru mesečnega spreminjanja moje plače vsako tako spremembo vpisati v akte oziroma v knjigo sklepov?
 

Javni razpis "Usposabljanje zaposlenih v podjetju"

KAJ SE BO SOFINANCIRALO: Upravičeni stroški so stroški splošnega in/ali posebnega usposabljanja delavcev. Usposabljanja izvedejo zunanji izvajalci. Zunanji izvajalci usposabljanj so fizične ali pravne osebe, ki so registrirane za opravljanje tovrstne dejavnosti v skladu s zakoni, ki veljajo v Republiki Sloveniji in ki imajo objavljena usposabljanja na internetu in/ali v tiskanem mediju oz. oglašujejo usposabljanja prek brošure ali kataloga. Davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek. Strošek formalnega izobraževanja ni upravičen strošek. Strošek usposabljanja, ki se ga morajo delavci udeležiti zaradi zakonskih določil, ni upravičen strošek.

Vpogled v plačilo prispevkov ter v stanje terjatev in obveznosti do DURS-a

Zaradi potrebe po še večji transparentnosti plačevanja prispevkov so na davčni upravi uvedli dve novi storitvi. Od sedaj lahko vsak davčni zavezanec sproti preverja, ali njegov delodajalec zanj plačuje socialne prispevke, nova storitev pa omogoča tudi vpogled v stanje terjatev in obveznosti zavezanca do davčne uprave.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660