7 receptov za hitro povečanje prodaje

Preberite si nekaj receptov, da boste uspešnejš!

1.Recept:
Aktivno spodbudite marketing od ust do ust.
Marketing od ust do ust deluje za vsako podjetje – pa če se tega zavedamo ali ne. Tako pozitiven, ko vas stranke priporočajo zaradi odlične izkušnje sodelovanja z vami ali zaradi odličnih izdelkov, kot negativen, ko so stranke nezadovoljne, razočarane ali jezne na vaše podjetje.

2.Recept:
Naj bo nakup manj tvegan za kupca. Ko se odločamo o nakupu določenega izdelka ali storitve, to dejanje občutimo kot tvegano. Kako torej znižati tveganje, ki ga stranka čuti, ko se odloča o nakupu vašega izdelka ali storitve? Predvsem imejte na prodajnih sestankih ali v svojih marketinških materialih čim več konkretnih dokazov, da vaše rešitve delujejo dobro. Pridobite mnenja zadovoljnih strank, pokažite zgodbe o uspehu vaših strank, študije primerov problemov, ki ste jih rešili za stranke, dokaze o kakovosti vaših izdelkov itd.

3.Recept:
Uporabite dodatno prodajo.
V svojem podjetju torej preverite, ali ob vsakem nakupu stranki ponudite še nekaj dodatnega (naj poudarim: ponuditi morate nekaj konkretnega, ne pa le vprašati »ali boste še kaj?«). Če tega ne počnete, puščate v žepih svojih strank velike količine denarja.

4.Recept:
Ustvarite privlačnejše naslove v marketinških materialih. Večine vaših pisem, e-poštnih sporočil, brošur, oglasov in drugih gradiv kupci sploh ne opazijo. Pisma gredo takoj v smeti. Odziva na oglase, spletno stran in druge vložke v marketing ni in ni. Kje je težava? Verjetno v tem, da njihov najpomembnejši element ne deluje tako dobro, kakor bi moral. Ta element so seveda naslovi. Naslovi so prva stvar, ki jo potencialne stranke opazijo na vaših pismih, spletnih straneh, v e-poštnih sporočilih, na jumbo plakatih itd. Če jih ta element ne pritegne, vaši materiali nimajo niti najmanjše možnosti, da bi delovali.

 5.Recept:
Ustvarite dražjo različico vašega izdelka oziroma storitve. Če prodajate svetovalne storitve, lahko najprej ponudite svojo osnovno svetovalno storitev, ki zajema najbolj nujne stvari. Kot alternativo pa ponudite še en ali dva nivoja storitve, ki zajemata bolj poglobljene storitve pri posameznih fazah ponudbe. Presenetilo vas bo, koliko strank se bo odločilo za dražje nivoje storitev.

6.Recept:
Povečajte prodajo obstoječim kupcem.
Obstoječi kupci so ogromen neizkoriščen potencial v praktično vsakem podjetju. Vaša baza strank je ena od najbolj vrednih stvari v vašem podjetju. Izkoristite jo za to, da svojim obstoječim strankam ponudite dodatne izdelke ali storitve. Odziv na takšne akcije je navadno zelo dober, saj vas vaše stranke že poznajo in vam zaupajo.

7.Recept:
Poskušajte nekaj kupiti od svojega podjetja.
Smiselno, da preverite, kako je poslovati z vami z vidika kupca. Ali se ljudje hitro javljajo na telefone, kako hitro odgovorijo na e-pošto, kako preprosto je priti do vašega izdelka in storitve itd. Na ta način boste dobili veliko idej, s katerimi boste lahko svojo prodajo še izboljšali in svojim strankam še bolj ustregli.


Vir in informacije: Podjetnik, Julij 2011, http://www.podjetnik.si/, Avtor: Robert Rolih


Natisni   E-naslov