13 elementov za gradnjo uspešnih blagovnih znamk

Za uspeh blagovne znamke so pomembni čustva in koristi, ki jih prinaša porabniku. Blagovna znamka je zato več kot le izdelek ali storitev, pomeni obljubo podjetja porabniku. Če ni jasne obljube, ni niti zvestobe porabnikov.


13 elementov za gradnjo uspešnih blagovnih znamk :

 1.Personifikacija izdelka, storitve, podjetja: znamki dajte osebnost in jo gradite z mislijo prijateljstva s porabnikom.
 2.Razumevanje porabnika: določite ciljno skupino in koristi, ki jih pričakuje.
 3.Preseganje pričakovanj porabnikov: ponudite nekaj več, izjemno dodatno storitev in koristi, ki jih dostavite bolje od drugih.
 4.Jasna obljuba porabniku: natančno določite in zapišite, na kaj prisega vaša znamka, in potem stojite za tem.
 5.Zbujanje čustev: dajte porabniku pozitivne občutke, kot so nostalgija, varnost, toplina, pripadnost, uresničitev sanj ...
 6.Pomembno razlikovanje od tekmecev: razlikujte se tudi po čustvih, ne le po ceni in funkcionalnosti.
 7.Stalne inovacije izdelkov in storitev: sledite spremembam porabnikov in tekmecev.
 8.Gradnja skupnosti: utrjujte pripadnost porabnikov.
 9.Korporativna kultura: vsi v podjetju naj poznajo zavezo podjetja in obljubo znamke.
 10.Interna gradnja znamke: najprej obljubo »tržite« svojim zaposlenim.
 11.Podpora vodstva: verjemite v moč koncepta znamke in poskrbite, da bo usmerjen tudi v srednji menedžment.
 12.Pospeševanje prodaje: osebje v »prvih vrstah« naj spodbudi trgovce in nabavo k boljši promociji izdelka.
 13.Sooblikovanje s porabniki: poskrbite za dialog s porabniki in jim dovolite sanjati.

Vir in informacije: Finance, 13.7.2011, http://www.finance.si/, Avtor: Janja Simonič


Natisni   E-naslov