Aktualne novice

Posojilna razmerja med pravno osebo in z njo povezanimi fizičnimi osebami - objava FURSa

Na Finančni upravi kot davčno tvegana prepoznavajo posojila družbe njenemu družbeniku ali njegovi povezani osebi, pri tem pa glede na vse ugotovljene okoliščine preverjajo, ali morda takšno posojilo lahko predstavlja prikrito izplačilo dobička preko posojil, ki se ne vrnejo. Slednje FURS pogosteje ugotavlja pri družbah z omejeno odgovornostjo.

FURS bo v letu 2025 natančneje spremljal neupravičene stroške – ste pripravljeni?

Z letom 2025 Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) uvaja strožji nadzor nad uveljavljanjem stroškov, ki niso neposredno povezani z opravljanjem dejavnosti. Kaj to pomeni za podjetja in samostojne podjetnike? Čas je, da pregledate vse svoje odhodke in jih ustrezno razmejite.

Kateri stroški so sporni?

 

Fundacija Boštjana Bandlja razpisuje enkratno donacijo za invalidsko upokojene z nizkimi pokojninami

Fundacija Boštjana Bandlja, ki deluje z namenom izboljšanja kakovosti življenja posameznikov, je objavila nov dobrodelni razpis, namenjen invalidsko upokojenim državljanom Slovenije z nizkimi pokojninami.

Članki - Sredina

Posojilna razmerja med pravno osebo in z njo povezanimi fizičnimi osebami - objava FURSa

Na Finančni upravi kot davčno tvegana prepoznavajo posojila družbe njenemu družbeniku ali njegovi povezani osebi, pri tem pa glede na vse ugotovljene okoliščine preverjajo, ali morda takšno posojilo lahko predstavlja prikrito izplačilo dobička preko posojil, ki se ne vrnejo. Slednje FURS pogosteje ugotavlja pri družbah z omejeno odgovornostjo.

FURS bo v letu 2025 natančneje spremljal neupravičene stroške – ste pripravljeni?

Z letom 2025 Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) uvaja strožji nadzor nad uveljavljanjem stroškov, ki niso neposredno povezani z opravljanjem dejavnosti. Kaj to pomeni za podjetja in samostojne podjetnike? Čas je, da pregledate vse svoje odhodke in jih ustrezno razmejite.

Kateri stroški so sporni?

 

Fundacija Boštjana Bandlja razpisuje enkratno donacijo za invalidsko upokojene z nizkimi pokojninami

Fundacija Boštjana Bandlja, ki deluje z namenom izboljšanja kakovosti življenja posameznikov, je objavila nov dobrodelni razpis, namenjen invalidsko upokojenim državljanom Slovenije z nizkimi pokojninami.

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

ABC lizinga za podjetnike

Malo je podjetij, ki se odločijo za gotovinski nakup vozila. V ospredju so različne oblike financiranja, najbolj priljubljen je lizing.

Spontana AKCIJA #nepotrebujemrazlogadapomagam je uspešno končana

V zadnjih dneh je socialna omrežja in medije preplavila zgodba 4 članske družine iz Koroške, ki trenutno težko shaja, ob tem pa je njihov 4 letni Dejan je zbolel za rakom na jetrih. 

V podjetju smo se odločil, da bomo skupaj s poslovnimi partnerji družini pomagali. Akcija, ki smo jo sprožili skupaj s poslovnimi partnerji je nastala popolnoma spontano, vaš odziv pa je naravnost fantastičen. Izredno smo ponosni, da lahko delujemo v takšnem okolju ob takšnih ljudeh.

Vsi skupaj smo zbrali kar 1070,90 EUR, ki smo jih danes (21.10.2016) predali v roke družine. Družina se zahvaljuje vsem spodaj navedenim darovalcem. 

Rezidentstvo - informacija o novostih

V nadaljevanju podajamo informacije o novostih, ki jih prinaša novela ZDoh-2R v zvezi z rezidentstvom.

V Uradnem listu Republike Slovenije, št. 63/2016, z dne 7. 10. 2016, je bil objavljen Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona dohodnini (novela ZDoh-2R), ki začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu in se uporablja za davčna leta, ki se začnejo od vključno 1. januarja 2017.

Timsko delo, ključna kompetenca 21. stoletja

Timsko delo je v zadnjem času postalo nepogrešljiv sestavni del poslovnih procesov v skoraj vsakem podjetju in organizaciji.
Eksperti z različnih strokovnih področij se združujejo v time z namenom bolj učinkovitega reševanja problemov in uspešnejše izvedbe zahtevnejših projektov.

Raziskava, opravljena v okviru mednarodnega projekta Destiny, kaže na to, da si delodajalci želijo, da bi bili njihovi zaposleni bolje pripravljeni na izzive timskega dela in uvrščajo timsko delo med najpomembnejše in ključne kompetence na delovnem mestu.

Ali morate voditi analitično evidenco zalog materiala in kako jo voditi?

Podjetja lahko organizirate vodenje pomožnih analitičnih evidenc na različne načine v okviru predlaganih rešitev iz Slovenskih računovodskih standardov (SRS) in Pravil skrbnega računovodenja (PRS).
Čeprav vodenje analitičnih evidenc zalog materiala ni predpisano, so te evidence pomembne za davčne potrebe, na primer da dokažete, ste pravilno obračunali stroške materiala. Zato se bomo osredotočili na organiziranje in vodenje evidence o nabavi, porabi in zalogah materiala.

Najprej si moramo postaviti vprašanje, zakaj in kdaj je potrebno vodenje analitičnega materialnega knjigovodstva oziroma dodatnih evidenc o nabavi, porabi in stanju zalog materiala.

Računi & Prodaja rabljene smučarske opreme na smučarskem sejmu

V zvezi z obveznostjo izdajanja računov in davčnega potrjevanja računov za prodajo rabljene smučarske opreme na smučarskem sejmu pojasnjujemo, da fizični osebi, ki sama priložnostno proda svojo rabljeno smučarsko opremo, ni treba izdati računa.

Če pa na sejmu rabljeno opremo prodaja davčni zavezanec (npr. smučarski klub) v svojem imenu za račun fizične osebe, pa mora izdati račun in ga davčno potrditi, če je plačan z gotovino.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660