Aktualne novice

Spremembe pri normirancih 2025

Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Spoštovani poslovni partnerji,

Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.

Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič. 

Članki - Sredina

Spremembe pri normirancih 2025

Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Spoštovani poslovni partnerji,

Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.

Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič. 

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

Dodatna pojasnila glede dejanskih lastnikov in obveznosti vpisa v register

S pomočjo naše krovne zbornice, zbornice Računovodskih servisov smo prišli do dodatnih pojasnil glede vpisa dejanskih lastnikov v register. V branje vam ponujamo zbirko najpogostejših vprašanj in odgovorov.

Vpogled v podatke za odmero dohodnine

Izplačevalci dohodkov, pozor!

Vse izplačevalce dohodkov obveščamo, da so podatki za odmero dohodnine, ki jih je Finančna uprava RS pripravila na podlagi obračunov davčnega odtegljaja, objavljeni na portalu eDavki.

Olajšave za vzdrževane družinske člane - 15 dni več časa za oddajo

Če boste oddali vlogo za uveljavljanje olajšave za vzdrževane družinske člane prek eDavkov
· boste lahko vlogo oddali do 20. 2., se pravi 15 dni pozneje, kot sicer 
· vam bo v primeru vračila dohodnine denar nakazan na vaš TRR 4 dni prej, kot sicer

Velikost neobdavčenih dnevnic napotenim delavcem

Slovenski delodajalci pogosto napotujejo delavce na začasno delo v tujino do 30 dni oziroma napotujejo na delo v tujino avtoprevoznike za obdobje do 90 dni.  Pri tem se je 1. januarja 2018 spremenila davčna obravnava povračil stroškov prehrane oziroma dnevnic za tovrstne krajše napotitve.

Elektronska oddaja vloge za potrdilo A1 MJU

Od 1. januarja 2018 je na portalu e-VEM vzpostavljena elektronska vloga za izdajo potrdila A1, ki je pogoj za napotitev delavca na delo v drugo državo članico EU, tako da ostane ta vključen v socialno zavarovanje v Sloveniji. Vloga se uporablja tudi za napotitev samozaposlenih. Vlogo za izdajo se lahko vloži največ 30 dni pred predvidenim začetkom čezmejnega izvajanja storitve. 

Register dejanskih lastnikov - 2. del

Register dejanskih lastnikov (RDL) je baza podatkov, v kateri se zbirajo podatki o dejanskih lastnikih z namenom zagotavljanja transparentnosti lastniških struktur poslovnih subjektov in onemogočanja zlorab poslovnih subjektov za pranje denarja in financiranje terorizma.

Dejanski lastnik je vsaka fizična oseba, ki je končni lastnik poslovnega subjekta ali jo nadzira ali kako drugače obvladuje, ali fizična oseba, v imenu katere se izvaja transakcija.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660