Letni pogovor naj ne bo enkratni dogodek ob koncu leta, ampak celoletni proces!
Letni pogovori niso priljubljeni ne pri zaposlenih ne pri vodjih. Vodje jih ne marajo, ker niso pripravljeni kritizirati sodelavcev, ker ne prepoznajo koristi teh pogovorov, jim manjka ustreznih znanj in veščin, pa tudi zato, ker niti ne vedo dobro, kaj letni pogovori dejansko so, naštevaBrane Gruban iz podjetja Dialogos.
Slabo izpeljani letni pogovori imajo lahko velike posledice: slabo razpoloženje v podjetju, nezadovoljstvo zaposlenih, nemotiviranost in nezavzetost. Si podjetja lahko to privoščite, se sprašuje Gruban, ki je pri uvajanju letnih pogovorov sodeloval z več kot 40 slovenskimi podjetji. Letni pogovor, torej ocena vodje o uspešnosti zaposlenega, ne more biti enkratni dogodek, nekje v drugi polovici leta. Kot pravi Gruban, je letni pogovor daljši, pravzaprav kar celoletni proces. Tako morata biti vsaj dva pogovora - uvodni in končni. Pri prvem gre za določitev ciljev in pričakovanj za poslovno leto, pri drugem pa njihovo analizo.