Novice

    Podjetje

    PRISTAR d.o.o.
    Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec

    PE Ravne na Koroškem
    Koroška cesta 7
    2390 Ravne na Kor.

    Pristar Koroška d.o.o.
    Trg 36, 2391 Prevalje

    Davčna številka: 95580085
    TRR odprt pri SKB: 0317 5100 0265 760

    Hiter kontakt

    V Sloveniji je zaživel nov projekt, ki bo pripomogel k izboljšanju likvidnosti podjetij.

    Projekt: www.borzaterjatev.si je spletni posredniški sistem, ki združuje kupce in prodajalce poslovnih terjatev, namenjen poslovnim subjektom v Republiki Sloveniji. Prodajalci lahko svoje poslovne terjatve selektivno in pod pogoji, ki jih določite sami, ponudite v odkup institucionalnim investitorjem in podjetjem z likvidnostnimi presežki, ki iščejo donosne naložbene priložnosti.

    Zvišanje koncesijske dajatve!
    S 01.06.2012 stopi v veljavo Zakon za uravnoteženje javnih financ (ZUJF), zato se dvigne koncesijska dajatev na 23%, dodatna koncesijska dajatev ostaja 2%.

    S terminom »popoldanski s.p.« oz. »dopolnilni s.p.«  označujemo podjetnika, ki opravlja dopolnilno dejavnost in je zavarovan iz drugega naslova. V popoldanskem s.p. se ustanovitelju ni potrebno zaposliti, kljub temu pa lahko z zelo nizkimi obveznimi stroški opravlja različne dejavnosti.  Popoldanski s.p. torej lahko ustanovi zaposlena oseba, študent ali upokojenec.

    Za mala (mikro) podjetja je prodaja prek spleta tako rekoč edini prodajni kanal. Katere napake pri tem najpogosteje naredijo?
    Med napakami, ki jih podjetniki naredijo pri spletni prodaji, Boštjan Hozjan iz družbe Red Orbit omeni dve: prva, ki se pogosto pojavi že takoj na začetku projekta spletne prodaje, je, da podjetniki spletne strani ne znajo pripraviti kot enega izmed glavnih prodajnih orodij. Izdelava kakovostne in učinkovite strani (ne glede na njen namen) obsega več stopenj, na katere pri načrtovanju pogosto pozabimo. Ne gre namreč le za oblikovanje, programiranje in vsebino. Za prodajni uspeh so pomembni tudi strategija, uporabniška izkušnja, učinkovito merjenje, spremljanje in analiza statističnih podatkov ter sprotni popravki strani. Najpomembneje pa je, da ima spletna stran jasno postavljene cilje.