Kaj potrebujete, če pride finančna policija, in kakšne so kazni
Katero dokumentacijo za napotene delavce potrebujete? Naštevamo glavna dovoljenja, dokumentacijo:
Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.
Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:
Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024
Spoštovani poslovni partnerji,
Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.
Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič.
Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.
Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:
Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024
Spoštovani poslovni partnerji,
Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.
Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič.
Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.
Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.
Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.
Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista.
OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!
V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.
Kaj potrebujete, če pride finančna policija, in kakšne so kazni
Katero dokumentacijo za napotene delavce potrebujete? Naštevamo glavna dovoljenja, dokumentacijo:
Davčni zavezanci, ki so imeli v letu 2016 pravico do uveljavljanja pavšalnega nadomestila, morajo najkasneje do 31. januarja 2017 sestaviti obračun pavšalnega nadomestila in ga davčnemu organu predložiti, v elektronski obliki prek sistema eDavki.
Na podlagi petega odstavka 95. člena Zakona o davku na dodano vrednost - ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12, 83/12, 14/13, 46/13-ZIPRS1314-A, 101/13-ZIPRS1415, 86/14 in 90/15) morajo davčni zavezanci, ki so imeli v letu 2016 pravico do uveljavljanja pavšalnega nadomestila na podlagi predhodno pridobljenega dovoljenja davčnega organa, sestaviti obračun pavšalnega nadomestila in ga v elektronski obliki prek sistema eDavki predložiti davčnemu organu, in sicer najkasneje do 31. januarja 2017.
Fizične osebe, ki oddajajo premoženje v najem podjetnikom ali podjetjem, pri tem pa so dejanski stroški vzdrževanja premoženja, ki ohranja uporabno vrednost premoženja, višji od normiranih stroškov v višini 10 % od dohodka, ki se upoštevajo avtomatično, lahko namesto normiranih stroškov uveljavljajo dejanske stroške.
Še do ponedeljka - 16. januarja 2017 - je tako čas, da vložite zahtevek za zmanjšanje davčne osnove od dohodka iz oddajanja premoženja v najem zaradi uveljavljanja dejanskih stroškov vzdrževanja, opozarja Furs.
Čaka nas višji davek na dobiček, zato bo leto 2017 tudi izredno pomembno, da svoje investicije planirate tako, da boste lahko uveljavljali olajšave. Kako si z olajšavami za raziskave in razvoj, za naložbe ter zaposlovanje znižati davčno osnovo si lahko preberete v spodnjem sestavku, več informacij pa že danes ali preko leta dobite pri naših svetovalcih.
Del te spremembe boste čutili že to leto, zaradi višjih akontacij, v celoti pa prihodnje leto, ko boste oddali davčno napoved za letošnje leto.
Izbira računovodskega servisa je lahko zelo enostavna, svetujemo pa, da naj ne bo prenagljena, predvsem pa naj izbira ne bo nepremišljena.
V praksi ugotavljamo, da velikokrat do nezadovoljstva z računovodskim servisom prihaja zaradi premajhnega poznavanja področja dela, prevelike neodzivnosti enega ali drugega partnerja v poslovnem odnosu, predvsem pa zaradi pomanjkanje komunikacije.
Vsekakor pa svetujemo: "Dobrega računovodje ne menjajte zaradi višine pogodbenega zneska"
Za vsak odnos je pomembna kvalitetna in korektna komunikacija. Pred menjavo servisa izkusite čudeže, ki jih korektna komunikacija povzroča na poslovni odnos.
Če smatrate, da še vedno potrebujete novega partnerja na področju računovodstva in financ potem smo na voljo, še prej pa predlagamo, da si preberete spodnji članek s povezavami, ki vam bodo o nas in našemu pristopu povedale kaj več.
V Sloveniji so se spletne trgovine množično začele pojavljati ob prehodu v novo tisočletje. Ta čas je tudi začetek nekaj večjih spletnih trgovin, ki poslujejo še danes. Danes na slovenskem trgu najdemo spletne trgovine, ki pokrivajo vsa mogoča področja klasične trgovine.
Internet je dostopen 24 ur dnevno, kar pa seveda povzroči, da lahko uporabnik opravi nakup kadarkoli, nakupi pa so lahko tudi številčnejši, kar sta dve bistveni lastnostni, ki pomenita tudi zahtevo za sodobnejši pristop računovodskega servisa.
Priporočamo: Prednosti in slabosti zunanjega računovodstva
Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje
Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega
Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.
Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.
Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.
Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365
Primerno za podjetja iz vseh delov države
Dostopnost podatkov od kjerkoli
Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov
Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.
Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec
Trg 36, 2391 Prevalje
Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec
Davčna št.: SI95580085
TRR odprt pri Banka Intesa Sanpaolo: SI56 1010 0004 8882 660