Aktualne novice

Spremembe pri normirancih 2025

Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Spoštovani poslovni partnerji,

Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.

Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič. 

Članki - Sredina

Spremembe pri normirancih 2025

Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Spoštovani poslovni partnerji,

Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.

Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič. 

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

8 korakov za varno vrnitev zaposlenih v podjetje

Predstojnik ljubljanskega Inštituta za mikrobiologijo in imunologijo Miroslav Petrovec osebno priporoča vsem vodilnim v podjetjih, naj za varno vrnitev zaposlenih na delovna mesta uvedejo in dosledno izvajajo naslednja pravila:

Sodeluj s svojim znanjem in storitvami - #edenzadrugega

Čeprav smo v čudnih časih, o katerih bomo svojim otrokom in vnukom zagotovo pripovedovali, je že sedaj potrebno pogledati naprej, v čas po tem, ko bo Vse OK.

Najpomembnejše informacije za gospodarstvo - "just in time"

Odprta je VIBER skupina namenjena hitremu objavljanju-izmenjavi zelo pomembnih informacij za...

Javni razpis za sofinanciranje investicij mikro novih podjetij v občini Mislinja za leto 2020

Predmet razpisa: Predmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sred­stev za sofinanciranje investicij v letu 2020:

  • za nakup nove opreme in strojev,
  • za nakup, urejanje in opremljanje zemljišč za gradnjo po­slovnih prostorov,
  • za nakup, gradnjo ali preureditev poslovnih prostorov,
  • za nakup nematerialnih investicij (stroški nakupa paten­tov, licenc, know-howa in nepatentiranega tehničnega znanja ter programske opreme).

Ukrepi na davčnem področju za blažitev posledic koronavirusa za SAMOZAPOSLENE

V nadaljevanju predstavljamo ukrepe z davčnega področja (po predstavitvi FURS), ki so določeni v interventnih zakonih z dne 20.3. in 2.4.2020, in se nanašajo na samozaposlene.

POZOR: 
Opomniti je potrebno še na 37. člen zakona v pripravi, po katerem se bo naknadno ugotavljala upravičenost do pomoči oz vračila le te. in sicer so do pomoči upravičeni tisti samozaposleni, ki jim bodo prihodki v prvem polletju 2020 upadli za več kot 20 % glede na isto obdobje leta 2019 in v drugem polletju 2020 niso dosegli več kot 20 % rast prihodkov glede na isto obdobje leta 2019.
V primeru, da ta pogoj pomoči ni dosežen, mora upravičenec vrniti celotno pomoč.

Delodajalci: katere ukrepe v zvezi z delom in plačevanjem prispevkov za socialno varnost za vaše zaposlene lahko izkoristite in kako?

Zakon o interventnih ukrepih za zajezitev epidemije COVID-19 in omilitev njenih posledic za državljane in gospodarstvo (ZIUZEOP) za delodajalce določa tudi ukrepe v zvezi z delom in plačevanjem prispevkov za socialno varnost. Za izvedbo teh ukrepov pa so predvidene tudi spremembe pri predlaganju REK obrazcev, ki so prikazane v spodnji preglednici.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660