Aktualne novice

Previdno pri plačilih: vse več primerov vdorov v poslovno e-pošto in zlorab bančnih podatkov

Slovenski nacionalni center za posredovanje pri omrežnih incidentih, SI-CERT, opozarja na porast vdorov v poslovno komunikacijo in nove oblike spletnih prevar, pri katerih napadalci zamenjajo bančne podatke na računih. Škoda, ki nastane v takih primerih, je pogosto zelo visoka in jo je težko ali nemogoče povrniti.

Kako otroke naučiti odgovornega ravnanja z denarjem že od malih nog

Finančna pismenost je ena ključnih veščin sodobnega časa. Čeprav se velik del odraslih s temeljnimi finančnimi vprašanji sooča šele v poznih dvajsetih ali celo pozneje, je mogoče osnovne navade in razumevanje denarja graditi že v zgodnjem otroštvu. Otroci, ki se naučijo odgovornega ravnanja z denarjem, lažje sprejemajo premišljene odločitve, znajo načrtovati in so v odraslosti bolj finančno neodvisni.

Nova pravila preverjanja prejemnikov plačil – pomembna novost za vaše poslovanje

Z dnem 9. oktobra 2025 začne veljati Uredba EU št. 2024/886, ki prinaša pomembno novost na področju plačil – uvedbo storitve preverjanja podatkov prejemnika plačila (Verification of Payee – VoP).

Gre za dodatno varnostno plast pri elektronskih nakazilih, ki bankam omogoča, da pred izvršitvijo preverijo, ali se naziv prejemnika in številka njegovega transakcijskega računa (IBAN) med seboj ujemata.

Članki - Sredina

Previdno pri plačilih: vse več primerov vdorov v poslovno e-pošto in zlorab bančnih podatkov

Slovenski nacionalni center za posredovanje pri omrežnih incidentih, SI-CERT, opozarja na porast vdorov v poslovno komunikacijo in nove oblike spletnih prevar, pri katerih napadalci zamenjajo bančne podatke na računih. Škoda, ki nastane v takih primerih, je pogosto zelo visoka in jo je težko ali nemogoče povrniti.

Kako otroke naučiti odgovornega ravnanja z denarjem že od malih nog

Finančna pismenost je ena ključnih veščin sodobnega časa. Čeprav se velik del odraslih s temeljnimi finančnimi vprašanji sooča šele v poznih dvajsetih ali celo pozneje, je mogoče osnovne navade in razumevanje denarja graditi že v zgodnjem otroštvu. Otroci, ki se naučijo odgovornega ravnanja z denarjem, lažje sprejemajo premišljene odločitve, znajo načrtovati in so v odraslosti bolj finančno neodvisni.

Nova pravila preverjanja prejemnikov plačil – pomembna novost za vaše poslovanje

Z dnem 9. oktobra 2025 začne veljati Uredba EU št. 2024/886, ki prinaša pomembno novost na področju plačil – uvedbo storitve preverjanja podatkov prejemnika plačila (Verification of Payee – VoP).

Gre za dodatno varnostno plast pri elektronskih nakazilih, ki bankam omogoča, da pred izvršitvijo preverijo, ali se naziv prejemnika in številka njegovega transakcijskega računa (IBAN) med seboj ujemata.

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

DOVOLJENJE ZA STRES

Zadnjih nekaj desetletij v naših življenjih vsakodnevno narašča uporaba ene same kratke besede. Stres. Zdi se nam že tako samoumevna, da je na dnevnem redu vseh zaposlenih ljudi, nujno pojasnilo vsake mame, obvezna sestavina delovnika vsakega menedžerja, z njo pa se poistovetijo že mladostniki in celo otroci. Od vseh pa gre njim še najbolj verjeti, da za doživljanje stresa niso krivi sami.

PRIPOROČAMO v branje!

Poročanja za fizične osebe - POZOR!

Fizične osebe, NE POZABITE --> do 29.2.2016!

Po  Zakon o dohodnini (ZDoh-2) se dohodki fizične osebe glede na njihovo naravo obravnavajo različno.
Dohodek iz zaposlitve; dohodek iz dejavnosti, pri katerem se dohodek ugotavlja na podlagi dejanskih prihodkov in dejanskih odhodkov; dohodek iz osnovne kmetijske in osnovne gozdarske dejavnosti in dohodek iz prenosa premoženjske pravice ter drugi dohodki se v načelu obdavčujejo tako, da se vključujejo v letno dohodninsko napoved oziroma prek letne davčne osnove, sintetično prek progresivnih stopenj (16, 27, 41 ali 50 odstotkov) in ob upoštevanju davčnih olajšav.

Delodajalci - ne pozabite na letni dopust delavcev!

Delodajalci imate do 31. marca čas, da delavce pisno obvestite o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto. S pisnim obvestilom delavcu sporočite, kako je opredeljen njegov letni dopust oziroma, koliko dni letnega dopusta mu pripada.

Pri sestavi obvestila o odmeri letnega dopusta morate upoštevati določila Zakona o delovnih razmerjih, panožne kolektivne pogodbe, splošne akte delodajalca in delavčevo pogodbo o zaposlitvi. Na podlagi zakonskih določb mora delodajalec pri odmeri letnega dopusta upoštevati še:

Ugovor zoper izračun dohodnine 15 dni po njegovi vročitvi

V primeru, da zavezanec za dohodnino ugotovi, da so podatki v informativnem izračunu nepravilni ali nepopolni, ima čas 15 dni, da od vročitve informativnega izračuna vloži ugovor zoper izračun dohodnine.

Stimulacija za naše poslovne partnerje

Poslovni odnosi danes vse prevečkrat zaradi zahtevnosti časa izgubijo tisti čar povezanosti med partnerji, ki vsak posel naredi kvalitetnejši. V našem podjetju se zavedamo pomembnosti obojestranskega zaupanja, še posebej pa se zavedamo, da moramo biti najboljši za vas! Naš odnos želimo v prihodnje še utrditi in sicer s pomočjo našega programa »Partnerji zvestobe«

Za vsako novo stranko, ki jo boste napotili na računovodski servis, nas pa njej priporočili (tako dobro, da bomo z njimi začeli sodelovati) vas bomo stimulirali v višini enega mesečnega pavšala te nove stranke (do max. 200 EUR / stranko). Vaša naloga je samo to, da stranko najdete, jo napotite k nam in nas o tem obvestite. Za  vse ostalo bomo poskrbeli mi.
Če se bomo s stranko dogovorili o sodelovanju vas bomo preko el. pošte o tem takoj obvestili in vam izdali informativni dokument, kasneje pa se bomo dogovorili o načinu izplačila.

KODA ZA POPUST: S kodo za popust, ki je enaka vaši davčni številki bo stranka pridobila dodatnih 10% popusta na prvo leto sodelovanja.


PRIPOROČITE NAS POSLOVNEMU PARTNERJU IN ZASLUŽITE!

1. Enkratna stimulacija za pridobljeno novo stranko s katero podpišemo pogodbo
V 100% vrednosti mesečne pogodbe nove stranke (po prej zapisanih pravilih). Izplačilo se izvede po drugem rednem plačilu obveznosti s strani pridobljene stranke.

2. Brezplačna bilanca za leto 2016 za tri posredovane stranke med novembrom 2016 in marcem 2017
Poleg zgornje ugodnosti je brezplačna izdelava bilance za leto 2016 dodatno darilo. Pogoj je seveda, da so izpolnjeni pogoji iz točke 1.

Verjamemo, da bomo tako še dodatno poglobil medsebojno sodelovanje.

Prijeten pričetek leta in vse dobro vam želimo iz...
Vašega računovodskega servisa


9 nasvetov: S pozitivno organizacijsko kulturo izboljšajte delovno vnemo

Raziskave kažejo, da je prav organizacijska kultura v podjetju tista, ki lahko posamezno podjetje dvigne nad konkurenco. Delovno okolje naj bo pozitivno, prijetno, z njim pa tudi vzdušje. Ko bodo zaposleni z veseljem prihajali na delo in imeli na voljo ustrezno tehnologijo, bodo tudi delali veliko bolj učinkovito.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660