Kako lahko unovčim turistični bon?

Enostavno: na lokaciji turističnega objekta z vašo osebno izkaznico. Oseba s stalnim prebivališčem v Sloveniji na dan 13. 3. 2020 bo lahko od 19. 6. do 31. 12. 2020 zelo enostavno unovčila bon pri turističnih ponudnikih za nastanitve v Sloveniji.

Upravičencu bon pripada avtomatično, in sicer kot dobroimetje, ki ga vodi Finančna uprava v sistemu eDavki. Bona upravičenec ne bo prejel v fizični obliki.

Zakaj sodelovati z računovodskim servisom Pristar ?

--> ABC zamenjave računovodstva za prihodnost
--> Zahtevaj ponudbo

POMEBNO V ČASU EPIDEMIJE: 
--> ZADNJE NOVICE - Koronavirus, podjetništvo, espe, s.p., čakanje, subvencije, pomoč
--> Pristar je 24 ur/dnevno na voljo pogodbenim partnerjem preko posebnih komunikacijskih linij

Unovčil ga bo tako, da bo to povedal receptorju turističnega objekta in sledil njegovim nadaljnjim navodilom. Receptorju bo predložil svojo osebno izkaznico ali potni list in izpolnil kratek obrazec. Obrazci bodo dostopni pri ponudniku nastavitve oz. receptorju ter tudi na spletni strani FURS.

Zgolj v primeru unovčitve bona po tretji osebi (npr. dopustovanje otroka s starimi starši, sosedi, športnimi klubi itd.) ali prenašanja bona med sorodniki (npr. med starimi starši in vnuki) bo treba že pred obiskom turističnega objekta imeti s seboj podpisana pooblastila. Obrazce najdete na zgornji povezavi.
Turistične bone bo mogoče unovčiti le kot dobroimetje pri turističnih ponudnikih v Sloveniji, niso pa izplačljivi!


PONUDNIKI STORITEV:

Ponudniki storitev bodo lahko začeli s testiranjem sistema eDavki za unovčitev bonov nekaj dni pred dejansko uveljavitvijo, to je od 15.6.2020 dalje. Takrat bo FURS za ponudnike storitev pripravil spletna izobraževanja in objavil potrebna navodila. Do takrat pa naj ponudniki poskrbijo, da bo na mestu, kjer bo potekala unovčitev bonov, možno dostopati do portala eDavki: https://edavki.durs.si

V zvezi s postopkom koriščenja bonov so na FURS pripravili posebno animacijo.

Na spletni strani FURS so objavljena tudi pogosta vprašanja in odgovori ter praktični primeri uporabe turističnih bonov.

Za dodatna vprašanja so vzpostavili posebni klicni center na številki: 08 200 1005.

Uporabniki mobilne aplikacije eDavki bodo preko nje obveščani o svojem turističnem bonu in bodo lahko spremljali tudi stanje njegove porabe. Vsem svetujemo, da si aplikacijo eDavki namestite. Postopek namestitve je objavljen na spletni strani Finančne uprave.


Natisni   E-naslov