Novice

    Podjetje

    PRISTAR d.o.o.
    Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec

    PE Ravne na Koroškem
    Koroška cesta 7
    2390 Ravne na Kor.

    Pristar Koroška d.o.o.
    Trg 36, 2391 Prevalje

    Davčna številka: 95580085
    TRR odprt pri SKB: 0317 5100 0265 760

    Hiter kontakt

    Danes je NIJZ objavil higienska priporočila za izvajanje gostinske dejavnosti na terasah in letnih vrtovih

    Sporočamo vam, da omejitev glede poslovanja ob nedeljah in praznikih velja le za prodajalne. Gostinci lahko obratovalni čas določite skladno s svojo poslovno odločitvijo in tako obratujejo tudi ob nedeljah in dela prostih dnevih – seveda v skladu s potrjenim obratovalnim časom.

    Dokument s priporočilo najdete : TUKAJ.

    V primeru, da imate odprto manj časa, kot imate potrjeno, predlagamo, da obesite na vidno mesto Obvestilo za stranke: zaradi izrednih razmer v času epidemije COVID-19 obratujemo od ___ do ___
     

    Zakaj sodelovati z računovodskim servisom Pristar ?


    --> ABC zamenjave računovodstva za prihodnost
    --> Zahtevaj ponudbo


    POMEBNO V ČASU EPIDEMIJE: 
    --> ZADNJE NOVICE - Koronavirus, podjetništvo, espe, s.p., čakanje, subvencije, pomoč
    --> Pristar je 24 ur/dnevno na voljo pogodbenim partnerjem preko posebnih komunikacijskih linij

     

    Večina vas zagotovo to že izvaja, ne bo pa odveč da še opomnimo, da pred odprtjem gostinskih lokalov  skladno z vašim HACCP načrtom ali smernicami izvedete temeljito spiranje vode iz pip. Predlagamo intenzivno izpiranje vode iz pip – zaradi preprečevanje tveganja  legionele. Ko se voda toči iz pipe, se ne zadržujte zraven umivalnika. Izvedeno aktivnost si zabeležite. 

    Sekcija za gostinstvo in turizem meni, da so predlagani ukrepi glede razdalj med strankami v praski težko izvedljivi. Verjetno bodo ukrepi v praksi primerni le za zelo velike terase in vrtove. Poraja se tudi vprašanje ugotavljanja, kako gostinec lahko ugotovi, da so gostje za isto mizo iz istega gospodinjstva.

    Poudarki:

    • »Ves čas naj zagotavljajo razdaljo med osebami najmanj 1,5metra (to ne velja za osebe iz istega gospodinjstva, ki sedijo za isto mizo), med izvajanjem gostinske dejavnosti pa največjo možno razdaljo".
    • Izvajalci gostinskih storitev naj nosijo naj obrazne maske, ki jih zamenjajo vsake 2-3 ure.
    • Izvajalci storitev naj preprečujejo zbiranje strank ob čakanju na storitev, pri tem lahko uporabljajo oznake na tleh ali druge rešitve (npr. rezervacija), med čakajočimi naj bo razdalja najmanj 1,5 m.
    • Na terasi ali letnem vrtu naj namestijo več podajalnikov za razkužilo za stranke, obvezno pa ob vhodu in izhodu.
    • Če obstaja možnost, naj izvajalci storitev razmislijo o sistemu ločenega vhoda in izhoda na teraso ali letni vrt.
    • Mize naj bodo razporejene tako, da bo med posameznimi strankami najmanj 1,5 m razdalje.
    • Omejujejo naj številčna omizja, za mizo naj sedijo le člani istega gospodinjstva, dokler ne bo spremenjen Odlok o začasni splošni prepovedi gibanja in zbiranja ljudi na javnih mestih (Uradni list RS, št. 60/20). Za omejevanje stikov je možna tudi uporaba fizičnih pregrad med mizami (npr. pleksi steklo).
    • Izvajalci storitev naj preprečijo dostop do otroških igral ter odstranijo igrače, časopise, revije...
    • Odstranijo naj samopostrežne načine postrežbe npr. solatni bar, košarice kruha za več gostov ipd. ali mesta, kjer bi si stranke lahko same postregle določeno blago npr. sladkor, sol, začimbe, kozarci ipd
    • Po vsaki stranki naj dosledno razkužijo površino mize, po potrebi pa tudi druge površine, ki se jih stranke pogosto dotikajo. Odsvetujemo uporabo namiznih prtov.
    • Sanitarije predstavljajo zelo pomembno točko glede možnega prenosa povzročitelja okužbe, zato je potrebno njihovi uporabi ter čiščenju in razkuževanju nameniti posebno pozornost.
      • Stranke naj sanitarije uporabljajo posamično. Pri prehodu od mize do sanitarij naj upoštevajo varno medsebojno razdaljo. Stranki morajo biti na razpolago tekoča voda, milo in papirnate brisače za enkratno uporabo. Sušilnik za roke mora biti izključen. Stranke naj se čim manj dotikajo različnih predmetov in površin, le toliko, kot je nujno potrebno.
      • Izvajalci storitev naj zagotovijo redno in učinkovito zračenje sanitarij. V primeru mehanskega prezračevanja naj se zrak izmenja le s svežim zunanjim zrakom, brez recirkulacije zraka, kot to določajo Navodila za prezračevanje prostorov izven zdravstvenih ustanov v času širjenja okužbe COVID-19: https://www.nijz.si/sl/navodila-za-prezracevanje-prostorov-izven-zdravstvenih-ustanov-v-casu-sirjenja-okuzbe-covid-1
      • Izvajalci storitev naj zagotovijo čiščenje in razkuževanje sanitarij vsaj vsako uro.


    NE SPREGLEJTE:
     
    --> VIBER skupina z aktualnimi informacijami --> https://bit.ly/2JLdi0B
    --> Vedno ažurne in aktualne informacije --> https://bit.ly/3dpowWn
    --> 24/7 osebno chat svetovanje preko VIBER / WhastApp --> http://bit.ly/3dbeFD9

    VIR: OZS, 30.4.2020