Šest korakov do uspešne blagovne znamke delodajalca
1. Priprava strategije,
s katero boste v podjetje pritegnili najboljše kandidate, ki vam bodo pomagali pri doseganju poslovnih ciljev, in zadržali dobre kadre, ki so pri vas že zaposleni.
2. Interna raziskava,
s katero preverite zadovoljstvo zaposlenih in njihovo zaznavanje vas kot delodajalca, hkrati pa tudi, kaj jih najbolj motivira.
3. Zunanja raziskava,
s katero dobro spoznate potencialne kandidate za zaposlitev – kateri so ključni motivatorji zanje in kako se ujemajo z njihovo percepcijo vašega podjetja.
4. Kreativni koncept in komunikacija –
potencialnim kandidatom na ustreznih komunikacijskih kanalih omogočite edinstven vpogled v svoje podjetje, delovno okolje in zaposlene.
5. Gradnja blagovne znamke delodajalca –
prilagodite aktivnosti ciljni skupini ter z ustvarjanjem zanimive in koristne vsebine pritegnite potencialne kandidate.
6. Merjenje uspešnosti –
redno spremljajte in analizirajte zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, stopnjo fluktuacije, število in kakovost prijav na zaposlitvene oglase …
VIR: Finance.si