ZADEVA: Obvestilo za pogodbene partnerje
DATUM: 22.7.2017
Živimo v dobi, kjer je vsak prihranjen trenutek zelo dobrodošel, vsaka dodatna informacija pa dragocena. Ker z nami sodelujete že kar nekaj časa veste, da vam želimo biti na voljo tedaj, ko nas resnično potrebujete. Vsaj ena telefonska številka ali odziven eMail naslov je za nujne zadeve naših pogodbenih partnerjev na voljo tudi v najbolj neobičajnih urah in dnevnih, tudi nedeljah in praznikih. Vse to pa lahko prinese tudi izgubo kakšne izmed pomembnih informacij.
PRIPOROČAMO:
--> Komunikacija med podjetnikom in računovodskim servisom je izredno pomembna
--> Fleksibilnost in odzivnost - kvaliteti sodobnega računovodskega servisa
V naš interni CRM, ki ga vseskozi dograjujemo z nikoli dokončanim ciljem : »biti boljši ZA VAS«, smo dodali »mikro« delovne naloge, ki so pri vsakem partnerju odprti na zahtevo partnerja. Ti delovni nalogi služijo temu, da se manjše (na videz nepomembne) zadeve, ki jih običajno dogovorita stranka in naš zaposleni preko komunikacijskih kanalov (telefon, Skype, Viber, SMS, eMail, ustni dogovor….) ne izgubijo v vseh obveznostih dneva, ki jih prinaša poslovni svet.
Kar morate storiti je samo to, da se z vašim referentom dogovorite za brezplačno uporabo storitve in ob potrebi začnete storitev koristiti. Vse skupaj je zelo enostavno.
Kako deluje ?
Z našim zaposlenim ste govorili po telefonu, ko je bil odsoten iz pisarne in si zato ni uspel zapisati dogovora ali zadeve rešiti takoj.
Po končanem telefonskem klicu pošljete kratek eMail na »Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.«.
Takšno kratko sporočil bo avtomatsko kreiralo delovni nalog in ga uvrstilo v delovni urnik našega zaposlenega.
Vse ostalo je naše delo.
Zavedamo se, da je vsaka najmanjša informacija in podrobnost pomembna za dobro poslovanje, kvalitetne bilance in sodelovanje, kot si ga zaslužite.