Teoretiki trdijo, da je za uspeh v podjetništvu ena od ključnih stvari dobra poslovna ideja. Kako pa priti do take ideje? Trg je poln vsega, kar se da izdelati. Dobiti novo idejo, ki se da uresničiti hitro in brez ogromnih finančnih sredstev, je skoraj nemogoče.
Do dobre ideje je zelo težko priti, če gledamo v zrak, na mizi pa imamo svinčnik in prazen list papirja. Začeti moramo z opomnikom, na katerem je, recimo, 30 vprašanj. Tokrat nimamo prostora, da bi vam predstavil serijo teh vprašaj. Zato poglejmo samo en primer vprašanja, ki lahko vodi do »novih« idej:
Vprašajte se: kaj lahko dodate svojemu izdelku ali storitvi? Naredite to vajo za naslednje izdelke: prikolica za kampiranje, pralni stroj, knjiga. Kaj je mogoče tem trem izdelkom dodati, da bodo bolj izvirni, da boste prodali in zaslužili več?
Prikolici za kampiranje dodajte dve kolesi in motor. Rezultat je priljubljeni avtodom. Pralnemu stroju dodajte navadno uro, ki kaže čas do zaključka pranja. Zakaj so za to »pogruntavščino« potrebovali 40 let? Knjigi dodajte podpis avtorja in že je vredna več.
Kot vidite, je trik inovativnosti v postavljanju pravih vprašanj. Če začnete s pravimi vprašanji, boste prej ali slej našli nekaj novega, izvirnega.
Podjetnik, Oktober 2010, http://www.podjetnik.si/, Avtor: Aleš Lisac