Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Aktualne novice

Spremembe pri normirancih 2025

Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Spoštovani poslovni partnerji,

Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.

Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič. 

Članki - Sredina

Spremembe pri normirancih 2025

Zavezanci, ki samostojno opravljajo dejavnost kot normiranci, bodo morali upoštevati spremembe pogojev za vstop in obstoj v sistemu ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov. Spremembe vplivajo na maksimalno višino prihodkov, način obračuna odhodkov ter prehodne ureditve.

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Spoštovani poslovni partnerji,

Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.

Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič. 

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

Odkup strank

Za lastnike RAČUNOVODSKIH SERVISOV --> Razmišljate o UPOKOJITVI ali PRODAJI podjetja ?

Svet
 v katerem živimo in tudi poslovno okolje, v katerem delujemo mi in naše stranke, se spreminja hitreje kot kdaj koli prej. Dnevno smo priča hitremu razvoju informacijske tehnologijedigitalizacije in celotnega okolja, kjer živimo in delamo.
Na osnovi izkušenj zadnjih let opažamo, da se na nek način spreminjamo tudi mi, prilagajamo poslovnemu okolju, poslovnih partnerjem, seveda njihovim pričakovanjem, zahtevam in potrebam.

 

 

Zaradi vsega naštetega lahko v naslednjem desetletju pričakujemo drastično preoblikovanje storitev, ki jih za poslovne subjekte izvajajo računovodski servisi. 
Zavedati se je potrebno, da bo več kot 90 odstotkov poslovnih subjektov  v prihodnje lahko izboljšalo svojo učinkovitost s pomočjo digitalnih storitev izvajalcev računovodskih storitev. Digitalizacija bo že v bližnji prihodnosti največja sprememba za vsa podjetja.
V podjetju Pristar želimo tudi po naslednjem desetletju biti najboljša izbira za naše stranke, zato smo se na to pričeli pripravljati že včeraj.

Vsi, ki smo preizkusili samostojno pot podjetništva smo pridobili zelo dragoceno izkušnjo, ki jo je včasih nekomu, ki te izkušnje nima težko opisati. Skoraj gotovo nas je velika večina šla skozi pot, odrekanja, dela dolgo v noč, dela v zgodnjih jutranjih urah, praznikih, slabšega stanja na računu, …. Ter obenem isto pot, ki pomeni dragocene življenjske in poslovne izkušnje in kot posledico tudi podjetje, ki je postalo naše »otrok«. 

Naše podjetje želi v prihodnjih letih iti po poti razvoja in širitve, kar bo podjetju omogočalo vlaganje v nove tehnologije, raziskave in razvoj, ter seveda kadre

Ali ste v svojem življenju prišli do točke, kjer :
 --> razmišljate, da bi svojo poslovno pot nadaljevali drugje;
 --> razmišljate, da bi se upokojili;
 --> razmišljate o prodaji svojega podjetja – računovodskega servisa;
 --> iščete nove poslovne izzive;
 --> bi se radi razbremenili, pa še vedno delali v svojem servisu in

če se tudi vi v svojih mislih ukvarjate s vprašanjem, kaj bo z vašimi zaposlenimi, vašim podjetjem in nenazadnje z vami v prihodnje smo na voljo, da se pričnemo o tem pogovarjati skupaj.

Pripravljeni smo za sodelovanje, strokovno voden in nadzorovan:
 --> odkup računovodskega servisa in prevzem strank;
 --> prevzem računovodskega servisa z zaposlenimi;
 --> združitev računovodskega servisa;
 --> ali drug način sodelovanja med računovodskimi servisi.


Partnerski odnos želimo graditi na konceptih kakovosti, zadovoljstva in zvestobe.


Novi inovativni poslovni modeli, storitve in razvoj informacijske tehnologije bodo v prihodnjih letih korenito posegli v način delovanja in ponudbo izvajalcev računovodskih storitev. Z nami boste pridobili :
 --> korektnega partnerja, ki bo kvalitetno poskrbel za vaše stranke;
 --> partnerja, ki bo pomagal pri zmanjševanju stroškov;
 --> kvaliteten in usklajen marketing;
 --> cenejšo pot do izobraževanja;
 --> že zastavljen razvoj;
 --> imeli boste možnost postati član karakterno odlično izbranega kolektiva in

partnerja, ki bo šel na to pot skupaj z vami, z roko v roki.

V podjetju Pristar d.o.o. se dobro zavedamo, da je vsako korektno sodelovanje in povezovanje zmeraj lahko koristno, zato še vedno trdimo, da računovodje nismo konkurenti, lahko smo pa partnerji

POMEMBNO: Vse pridobljene podatke bomo že v fazi ustnega dogovarjanja varovali kot poslovno skrivnost.

Svet se spreminja. Lažje in varneje je, če gremo skupaj!


eNaslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

TAG: ODKUP RAČUNOVODSKEA SERVISA - PRODAJA RAČUNOVODSKEGA SERVISA, POVEZOVANJE RAČUNOVODSKIH SERVISOV, SODELOVANJE MED RAČUNOVODSKIMI SERVISI - KUPIM RAČUNOVODSKI SERVIS - PRODAM

Franšiza

 

Franšiza primerna tako za mala kot tudi srednja podjetja.

Namenjena je podjetjem in posameznikom, ki želijo svojo poslovno pot graditi samostojno na področju računovodstva. Gre za pogodbeno sodelovanje med ponudnikom franšize in jemalcem franšize.

 

Ponudnik franšize zagotovi osnovne pogoje za pričetek dela:

  • osnovno usposabljanje,
  • programsko opremo,
  • skupno celostno podobo,
  • marketinške usmeritve,
  • strokovne nasvete,
  • osnovno analizo trga.

Jemalec franšize posluje samostojno, vendar v skladu z dogovorom in podpisano pogodbo.

 

Obe strani s partnerskim sodelovanjem pridobita vsaj:

  • povečanje kvalitete - povezanost večjega števila strokovnjakov,
  • boljšo prepoznavnost na trgu,
  • boljši tržni in pogajalski pristop na trg,
  • zmanjšal stroške reklame in dela,
  • večjo zanesljivost in varnost za stranke.

Več: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Zaposlovanje

 

V podjetju Pristar d.o.o. se zavedamo, da je primerna karakterna in strokovna izbira osebja ključ do uspeha in napredka.

Kljub težkim časom ne želimo zapreti vrata perspektivnemu kadru, ne glede na leta, socialni položaj in izkušnje. Verjamemo, da je vsak primerno motiviran zaposleni lahko pomemben člen pri skupnih ciljih.

V podjetju razmišljamo o odprtju novih poslovnih enot po celotni Sloveniji. V primeru, da se bomo odločili za investicijo, bomo potrebovali nov kader, ki bo v tem projektu pokazal iznajdljivost, ambicioznost in našel nov dolgoročnejši delovni in karierni izziv.

Če ste:

  • strokovno podkovani iz računovodstva (ne glede na izobrazbo),
  • samoiniciativni,
  • se zavedate da so leta vaša prednost (mlajši-inovativnost; starejši-izkušnje, stalnost)
  • lojalni,
  • korektni,
  • življenjsko izkušeni,
  • željni novih izzivov,
  • iščete dolgoročno zaposlitev,
  • radi delate v teamu

potem razmislite, če bi bil projekt pravi izziv za vas.

Vaše življenjepise in ideje pošljite na el. naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660