Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Aktualne novice

Vrhovno sodišče o izplačilih nagrad za poslovno uspešnost in bolniški odsotnosti

Vrhovno sodišče je obravnavalo pomemben primer, ki se je nanašal na izplačilo nagrad za poslovno uspešnost v povezavi z bolniško odsotnostjo zaposlenih. Primer je prišel pred sodišče zaradi različnih sodnih praks Upravnega sodišča ter Višjega delovnega in socialnega sodišča, kar je privedlo do potrebe po enotni razlagi zakonodaje na tem področju.

Seznam upravičencev do donacij iz dohodnine v letu 2024

Davčni zavezanci lahko do 1% dohodnine namenijo nevladnim organizacijam in drugim upravičencem

Vlada Republike Slovenije je 20. septembra 2024 objavila seznam upravičencev do donacij v letu 2024. Na podlagi sklepa vlade so na seznamu vse nevladne organizacije, ki so do 31. decembra 2023 pridobile status nevladne organizacije v javnem interesu in so bile do 30. junija 2024 vpisane v evidenco nevladnih organizacij v javnem interesu.

Skupno število upravičencev je letos 6.105, seznam pa je bil objavljen v UL.

Nov sistem obračunavanja omrežnine: Kaj to pomeni za vas?

Z oktobrom 2024 bo v veljavo stopil nov sistem obračunavanja omrežnine za elektriko, ki bo vplival na vsakogar – od gospodinjstev do podjetij. Ker se električna energija uporablja skoraj povsod, bodo spremembe vplivale na vse, ki smo priključeni na električno omrežje. V tem članku bomo na preprost način razložili, kaj se spreminja, zakaj je to pomembno in kaj boste morali vedeti, da boste prihranili pri stroških.

Članki - Sredina

Vrhovno sodišče o izplačilih nagrad za poslovno uspešnost in bolniški odsotnosti

Vrhovno sodišče je obravnavalo pomemben primer, ki se je nanašal na izplačilo nagrad za poslovno uspešnost v povezavi z bolniško odsotnostjo zaposlenih. Primer je prišel pred sodišče zaradi različnih sodnih praks Upravnega sodišča ter Višjega delovnega in socialnega sodišča, kar je privedlo do potrebe po enotni razlagi zakonodaje na tem področju.

Seznam upravičencev do donacij iz dohodnine v letu 2024

Davčni zavezanci lahko do 1% dohodnine namenijo nevladnim organizacijam in drugim upravičencem

Vlada Republike Slovenije je 20. septembra 2024 objavila seznam upravičencev do donacij v letu 2024. Na podlagi sklepa vlade so na seznamu vse nevladne organizacije, ki so do 31. decembra 2023 pridobile status nevladne organizacije v javnem interesu in so bile do 30. junija 2024 vpisane v evidenco nevladnih organizacij v javnem interesu.

Skupno število upravičencev je letos 6.105, seznam pa je bil objavljen v UL.

Nov sistem obračunavanja omrežnine: Kaj to pomeni za vas?

Z oktobrom 2024 bo v veljavo stopil nov sistem obračunavanja omrežnine za elektriko, ki bo vplival na vsakogar – od gospodinjstev do podjetij. Ker se električna energija uporablja skoraj povsod, bodo spremembe vplivale na vse, ki smo priključeni na električno omrežje. V tem članku bomo na preprost način razložili, kaj se spreminja, zakaj je to pomembno in kaj boste morali vedeti, da boste prihranili pri stroških.

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

Brezplačno svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

 

Če ste se odločili, da boste odprli svoje podjetje Vam lahko samo čestitamo in vam zagotovimo, da ste za dober začetek na pravem mestu.

Trenutek brezposelnosti, priložnosti ali nove ideje je lahko tudi trenutek priložnosti, ki ga ni za zamuditi. Verjetno večina ljudi večkrat sanjari o tem, kako bi bilo lepo imeti svoje podjetje, biti samo svoj šef, imeti prilagodljiv delavnik …,vedno pa je prisoten strah, da bi zapustili varno vendar ne idealno službo in šli nas svoje. Vendar pozor, podjetništvo ima tudi kup pasti.

Že od nekdaj velja rek, ki pravi, da se mora vsaka gradnja začeti kvalitetno načrtovati že pri temeljih. Iz prakse pa poznamo veliko primerov, ko se prav napake, ki jih mladi podjetniki naredijo prav čisto na začetku poslovne poti izkažejo tudi za usodne.

Naš cilj je, da čim več podjetnikov, ki se odloči za samostojno pot uspe, saj bo le tako lahko naša regija šla po poti razvoja in posledično kvalitetnega življenja.

V želji po čim lažjemu začetku samostojne poslovne poti, smo poiskali rešitev s katero bomo vsem mladim podjetnikom in novo nastajajočim podjetjem ponudili brezplačno poslovno svetovanje, davčno svetovanje, preverjanje poslovne ideje in urejanje dokumentacije.

Fleksibilnost in odzivnost - kvaliteti sodobnega računovodskega servisa
Računovodstvo in varovanje podatkov
Kako izbrati računovodski servis ?
Prednosti in slabosti zunanjega računovodstva
KAKO zamenjati izvajalca računovodskih storitev?
Računovodstvo v družinskih podjetjih

 

Se najdete v spodnjih vprašanjih ?

  1. Imate poslovno idejo, pa ne veste kako naprej?
  2. Potrebujete nasvet pri iskanju razpisov?
  3. Ne veste kako ustanoviti podjetje ali s.p. ?
  4. Kako plasirati na trg vaše izdelke ali storitve?
  5. Kako narediti poslovno dokumentacijo (ponudbe, račune, …) ?
  6. Postati zavezanec za DDV?
  7. Izračun stroškov poslovanja?
  8. Kako si obračunam prihodek oz. prispevke?


 

Za termin kontaktirajte na : Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Partner za svetlo prihodnost

 

Že od nekdaj velja rek, ki pravi, da se vsaka gradnja začne pri temeljih. Iz prakse pa poznamo veliko primerov, ko se prav napake, ki jih podjetniki naredijo čisto na začetku, ko podjetje odprejo in začenjajo poslovne pot, izkažejo za usodne.

Da bo vsako mlado podjetje imelo dobre temelje in da bodo vsi podjetniki obloženi z dovolj veliko količino kvalitetnih informacij in strokovnih nasvetov, vam je na voljo naša storitev: PARTNER ZA SVETLO PRIHODNOST!

Splošne storitve

 

Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA.

 

Za vas opravljamo:

  • knjiženje v glavno knjigo
  • obračun plače za zaposlenca
  • mesečni obračun prispevkov za zasebnika
  • obračun drugih izplačil fizičnim osebam
  • obračun davka na dodano vrednost
  • knjigovodstvo za potrebe obračunavanja DDV
  • poročanje Davčni upravi RS in Banki Slovenije
  • obračun osnovnih sredstev
  • obračun amortizacije osnovnih sredstev
  • izdelava računovodskih izkazov in davčnih obračunov
  • bilanca stanja
  • svetovanje za različne potrebe
  • sodelovanje pri inšpekcijskem in revizijskem pregledu
  • izdelava finančnega načrta
  • izdelava poslovnega načrta
  • izdelava investicijskega elaborata
  • priprava dokumentacije za različne potrebe
  • urejanje dokumentacije
  • opravljanje plačilnega prometa
  • fakturiranje
  • materialno knjigovodstvo
  • obračun obresti po naročilu stranke
  • priprava obračuna potnih stroškov in kilometrine
  • druge storitve po želji strank.

 

Paketi splošno

Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA.

Paketi za vsakega

Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povecujemokvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA.

Za več info klikni na gumb...

Začetnik Flex Start Up

Svetovanje

Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povecujemokvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA.

Referent vam osebno svetuje, lahko se naročiš na individualni sestanek... vsaka stranka je pri nas posebna!

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660