Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Aktualne novice

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Spoštovani poslovni partnerji,

Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.

Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič. 

Vrhovno sodišče o izplačilih nagrad za poslovno uspešnost in bolniški odsotnosti

Vrhovno sodišče je obravnavalo pomemben primer, ki se je nanašal na izplačilo nagrad za poslovno uspešnost v povezavi z bolniško odsotnostjo zaposlenih. Primer je prišel pred sodišče zaradi različnih sodnih praks Upravnega sodišča ter Višjega delovnega in socialnega sodišča, kar je privedlo do potrebe po enotni razlagi zakonodaje na tem področju.

Članki - Sredina

Iščemo finančno menedžerko ali menedžerja za našega poslovnega partnerja v Slovenj Gradcu!

Imaš izkušnje v računovodstvu in te veselijo izzivi pri delu s številkami? Potem je to priložnost zate! Če imaš vsaj 6 let izkušenj na področju financ in obvladaš angleščino, te vabimo, da se prijaviš. Delovno mesto vključuje:

Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Vabilo: Dan za Pristar poslovne partnerje 2024

Spoštovani poslovni partnerji,

Po lanskem uspešnem in super srečanju vas ponovno z veseljem vabimo na letni dogodek Pristar poslovnih partnerjev. Obeta se prijetno druženje, obarvano s humorjem, sproščenimi pogovori, neformalnim mreženjem in odličnim vzdušjem – vse, kar potrebujemo za zaključek poslovnega leta v dobri družbi.

Tudi letos bo z nami komik Perica Jerkovič. 

Vrhovno sodišče o izplačilih nagrad za poslovno uspešnost in bolniški odsotnosti

Vrhovno sodišče je obravnavalo pomemben primer, ki se je nanašal na izplačilo nagrad za poslovno uspešnost v povezavi z bolniško odsotnostjo zaposlenih. Primer je prišel pred sodišče zaradi različnih sodnih praks Upravnega sodišča ter Višjega delovnega in socialnega sodišča, kar je privedlo do potrebe po enotni razlagi zakonodaje na tem področju.

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

Družinska podjetja

Paket*DRUŽINSKA PODJETJA

 

 

V Sloveniji je približno 90 odstotkov podjetij malih in srednjih, med njimi je dobrih 80 odstotkov družinskih. V Evropi je malih in srednjih podjetij skoraj 99 odstotkov, delež družinskih med njimi je podoben kot v Sloveniji.

Družinska podjetja se od tistih, ki niso v lasti družin, razlikujejo po več značilnostih, imajo slabosti, a tudi številne prednosti. Večina podjetij te prednosti izkorišča nevede, kar pa lahko povzroči tudi težave in nove slabosti.

Start Upi

Paket*START UPI

 

 

Naš cilj je, da čim več podjetnikov, ki se odloči za samostojno pot uspe, saj bo le tako lahko naša regija šla po poti razvoja in posledično kvalitetnega življenja.

Nudimo:

  • Višina stroška po vaši meri
  • Svetovanje
  • Mentorstvo
  • Programska oprema

Spletne trgovine

Paket*SPLETNE TRGOVINE

 

 

V Sloveniji so se spletne trgovine množično začele pojavljati ob prehodu v novo tisočletje. Ta čas je tudi začetek nekaj večjih spletnih trgovin, ki poslujejo še danes. Danes na slovenskem trgu najdemo spletne trgovine, ki pokrivajo vsa mogoča področja klasične trgovine.

Internet je dostopen 24 ur dnevno, kar pa seveda povzroči, da lahko uporabnik opravi nakup kadarkoli, nakupi pa so lahko tudi številčnejši, kar sta dve bistveni lastnostni, ki pomenita tudi zahtevo za sodobnejši pristop računovodskega servisa.

Priporočamo: Prednosti in slabosti zunanjega računovodstva

ePristar - Računovodstvo v oblaku

 

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov

Živimo v dobi, kjer je vsak prihranjen trenutek časa zelo dobrodošel, vsaka dodatna informacija pa dragocena. Naša storitev e-Racunovodja bo prihranila marsikatero dragoceno minuto in tudi finančno sredstvo.

  • Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365
  • Primerno za podjetja iz vseh delov države
  • Dostopnost podatkov od kjerkoli
  • Sprotna usklajenost programske opreme in postopkov z aktualno zakonodajo
  • Elektronska izmenjava dokumentacije in informacij
  • Zmanjšanje stroškov
  • Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov
  • Elektronski arhiv
  • Usklajenost dokumentacije in ažurnost stanja

Zelo verjetno se vam vsaj občasno dogaja to, da nimate časa redno obiskovati svojega računovodje ali pa ta ravno takrat, ko ste vi želeli, ni bil na voljo. Storitev e-Racunovodja je pravšnja rešitev za vse posameznike, podjetnike in podjetja z sedežem kjerkoli na področju Slovenije.

Pogosto se dogaja, da poslovni izkazi konec leta ne izkazujejo stanja, ki ste ga pričakovali, ko ste čez leto trdo delali in se za uspeh v poslu odrekali tistemu kar v današnjem svetu pomeni največ - svojemu prostemu času, družini in prijateljem, zdravju... z e-Racunovodja bodo podatki na voljo v vsakem trenutku.

 

Sedem prednosti brezpapirnega računovodstva

Poleg prednosti, ki jih prinaša že elektronsko računovodstvo (podatki se hranijo na enem mestu, vnosi so enkratni, šifranti so poenoteni, poveča se ažurnost, povezovanje z okoljem postane preprostejše, zmanjša se možnost napak, arhiviranje se opravi na enem mestu, večji je pregled nad poslovanjem, lažji in boljši je nadzor nad opravljenim delom, prinaša krajevno in časovno neodvisnost ter je cenejši), sistem prinaša še druge prednosti:

1. VARNOST - Dokumenti se na vhodu pretvorijo v elektronsko obliko, s čimer se prepreči njihova izguba. Po opravljenem skeniranju sistem izpiše seznam prejetih dokumentov, ki ga prejme tudi stranka. S tem se preprečijo poznejši nesporazumi o tem, katere dokumente je stranka dejansko prinesla v računovodski servis.

2. SLEDLJIVOST POSTOPKOV - V skladu s pravili revidiranja se zagotovi popolna sledljivost vseh postopkov. V vsakem trenutku je mogoče ugotoviti, pri kom je dokument v obdelavi in koliko časa posamezen uporabnik porabi zanj. Poleg tega mora sistem zagotoviti sledljivost vseh poznejših sprememb oziroma drugačnih strokovnih odločitev ali popravkov napak.

3. HITROST - S sistemom vsekakor pridobimo hitrost pri vnašanju osnovnih podatkov, poleg tega se sčasoma poveča tudi hitrost obdelave.

4. VPOGLED V DOKUMENTE KJERKOLI IN KADARKOLI - Vse pooblaščene osebe, torej tako računovodja kakor tudi stranka, lahko od koderkoli vsak trenutek vpogledajo v dokument, kar gotovo olajša poslovne odločitve. Edini pogoj za to je priključek na internet.

5. NIŽJI STROŠKI - S tem sistemom odpade fotokopiranje dokumentov, kar stranke v običajnem zunanjem sistemu računovodstva počno. Posledica tega je manjša poraba materiala (papirja, tonerjev) ter s tem prihranek časa in stroškov. Toda najpomembnejši ni prihranek materialnih stroškov, temveč prihranek zaradi racionalizacije opravil.

6. POZITIVEN VPLIV NA OKOLJE - Sistem je izrazito ekološko naravnan, saj se bo glede na izračune servisa Biro Bonus poraba papirja zmanjšala za okoli 80 odstotkov, ko bo sistem zaživel v celoti.

7. SODOBNO ARHIVIRANJE - Sodobne banke podatkov omogočajo varno in trajno arhiviranje na majhnem prostoru ali celo na oddaljenih lokacijah

Prehod med enim in drugim računovodskim servisom je lahko neboleč, kvaliteten in prijazen, če je strokovno voden in pravočasen.

Zahtevaj ponudbo

Normiranec

Paket*NORMIRANEC

 

 

Kaj vsebuje?

Od 1.1.2015 dalje lahko davčni zavezanec (s.p., športnik, dopolnilna dejavnost na kmetiji, zdravnik, odvetnik ipd.) pri ugotavljanju davčne osnove davčnega leta upošteva normirane odhodke v višini 80% ustvarjenih prihodkov pod naslednjimi pogoji:

  • če v davčnem letu pred tem davčnim letom njegovi prihodki iz dejavnosti, ugotovljeni po pravilih o računovodenju, ne presegajo 50.000 evrov, ali
  • če v davčnem letu pred tem davčnim letom njegovi prihodki iz dejavnosti, ugotovljeni po pravilih o računovodenju, ne presegajo 100.000 evrov in je bila pri zavezancu v skladu z zakonom, ki ureja pokojninsko in invalidsko zavarovanje, obvezno zavarovana vsaj ena oseba za polni delovni čas, neprekinjeno najmanj pet mesecev.

Če davčni zavezanec iz zgornje točke v dveh ali treh naslednjih letih ne bo potreboval bančnih kreditov, ne bo sodeloval na razpisih, če nima osnovnih sredstev ali pa je njihovo število zanemarljivo in če v naslednjih dveh ali treh letih ne predvideva, da bo presegel 50.000 evrov prometa, potem računovodstvo oz. knjigovodstvo ni potrebno. Še vedno pa mora paziti vsaj na:

 

  • 1. Oddajati mesečna poročila o prispevkih
  • 2. Oddajati poročila o izplačanih najemninah fizičnim osebam
  • 3. Izdajati račune v za to licencirani programski opremi
  • 4. Oddajati knjige DDV (opcijsko)

 

Če pa boste potrebovali kredite, imate veliko osnovnih sredstev ali predvideva, da bo presegel 50.000 evrov, se vodenje knjig priporoča že od pričetka.

V kolikor bo v obdobju enega leta presegel 50.000 evrov, pa bo obvezno potrebno vodenje knjigovodstva zaradi obračunavanja DDV.

Pravne osebe so zaradi določb ZGD-1 dolžne voditi knjigovodstvo ne glede na normiranstvo.


Če niste zadovoljni z informacijami ponudbo in poslali vam bomo paket, ki bo ustrezal vašim zahtevam oz. željam. Pritisnite TUKAJ.

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660