Naš cilj je, da čim več podjetnikov, ki se odloči za samostojno pot uspe, saj bo le tako lahko naša regija šla po poti razvoja in posledično kvalitetnega življenja.
Nudimo:
- Višina stroška po vaši meri
- Svetovanje
- Mentorstvo
- Programska oprema
Kako prepoznamo prikrito delovno razmerje?
Prikrito delovno razmerje je v slovenskem delovnem pravu ena najpogostejših inšpekcijskih nepravilnosti. Gre za situacijo, ko oseba formalno opravlja delo na drugi pravni podlagi (npr. kot samostojni podjetnik, prek podjemne ali avtorske pogodbe), dejansko pa dela pod pogoji, ki so značilni za delovno razmerje. Če so ti elementi podani, mora biti delo opravljeno izključno na podlagi pogodbe o zaposlitvi, ne glede na želje ali dogovor med delodajalcem in delavcem.
V Ul je bil objavljen Sklep o uveljavljanju delnega povračila nadomestila plače, na podlagi katerega je za določene dejavnosti aktivirana shema skrajšanega delovnega časa. Ukrep velja v obdobju od 5. decembra 2025 do 5. marca 2026, skladno z določbami Zakona o uveljavljanju delnega povračila nadomestila plače za skrajšani delovni čas (ZUDPNP).
V naslednjih tednih in mesecih bodo devetošolci sprejemali eno najpomembnejših odločitev svojega zgodnjega življenjskega obdobja – katero srednjo šolo izbrati. Gre za odločitev, ki lahko pomembno usmeri njihovo nadaljnjo poklicno pot, zato je razumevanje razmer na trgu dela izjemno dragoceno.
Zavod RS za zaposlovanje je objavil najnovejšo raziskavo Poklicni barometer 2025, ki napoveduje, kateri poklici bodo v letu 2026 v primanjkljaju, ravnovesju ali presežku. Te informacije so izjemno uporabne pri načrtovanju izobraževalnih poti, saj kažejo, na katerih področjih bodo mladi imeli največ možnosti za zaposlitev.
Kako prepoznamo prikrito delovno razmerje?
Prikrito delovno razmerje je v slovenskem delovnem pravu ena najpogostejših inšpekcijskih nepravilnosti. Gre za situacijo, ko oseba formalno opravlja delo na drugi pravni podlagi (npr. kot samostojni podjetnik, prek podjemne ali avtorske pogodbe), dejansko pa dela pod pogoji, ki so značilni za delovno razmerje. Če so ti elementi podani, mora biti delo opravljeno izključno na podlagi pogodbe o zaposlitvi, ne glede na želje ali dogovor med delodajalcem in delavcem.
V Ul je bil objavljen Sklep o uveljavljanju delnega povračila nadomestila plače, na podlagi katerega je za določene dejavnosti aktivirana shema skrajšanega delovnega časa. Ukrep velja v obdobju od 5. decembra 2025 do 5. marca 2026, skladno z določbami Zakona o uveljavljanju delnega povračila nadomestila plače za skrajšani delovni čas (ZUDPNP).
V naslednjih tednih in mesecih bodo devetošolci sprejemali eno najpomembnejših odločitev svojega zgodnjega življenjskega obdobja – katero srednjo šolo izbrati. Gre za odločitev, ki lahko pomembno usmeri njihovo nadaljnjo poklicno pot, zato je razumevanje razmer na trgu dela izjemno dragoceno.
Zavod RS za zaposlovanje je objavil najnovejšo raziskavo Poklicni barometer 2025, ki napoveduje, kateri poklici bodo v letu 2026 v primanjkljaju, ravnovesju ali presežku. Te informacije so izjemno uporabne pri načrtovanju izobraževalnih poti, saj kažejo, na katerih področjih bodo mladi imeli največ možnosti za zaposlitev.
Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.
Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.
Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.
Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista.
OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!
V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.
Naš cilj je, da čim več podjetnikov, ki se odloči za samostojno pot uspe, saj bo le tako lahko naša regija šla po poti razvoja in posledično kvalitetnega življenja.
Nudimo:
V Sloveniji je približno 90 odstotkov podjetij malih in srednjih, med njimi je dobrih 80 odstotkov družinskih. V Evropi je malih in srednjih podjetij skoraj 99 odstotkov, delež družinskih med njimi je podoben kot v Sloveniji.
Družinska podjetja se od tistih, ki niso v lasti družin, razlikujejo po več značilnostih, imajo slabosti, a tudi številne prednosti. Večina podjetij te prednosti izkorišča nevede, kar pa lahko povzroči tudi težave in nove slabosti.
V Sloveniji so se spletne trgovine množično začele pojavljati ob prehodu v novo tisočletje. Ta čas je tudi začetek nekaj večjih spletnih trgovin, ki poslujejo še danes. Danes na slovenskem trgu najdemo spletne trgovine, ki pokrivajo vsa mogoča področja klasične trgovine.
Internet je dostopen 24 ur dnevno, kar pa seveda povzroči, da lahko uporabnik opravi nakup kadarkoli, nakupi pa so lahko tudi številčnejši, kar sta dve bistveni lastnostni, ki pomenita tudi zahtevo za sodobnejši pristop računovodskega servisa.
Priporočamo: Prednosti in slabosti zunanjega računovodstva
Živimo v dobi, kjer je vsak prihranjen trenutek časa zelo dobrodošel, vsaka dodatna informacija pa dragocena. Naša storitev e-Racunovodja bo prihranila marsikatero dragoceno minuto in tudi finančno sredstvo.
Zelo verjetno se vam vsaj občasno dogaja to, da nimate časa redno obiskovati svojega računovodje ali pa ta ravno takrat, ko ste vi želeli, ni bil na voljo. Storitev e-Racunovodja je pravšnja rešitev za vse posameznike, podjetnike in podjetja z sedežem kjerkoli na področju Slovenije.
Pogosto se dogaja, da poslovni izkazi konec leta ne izkazujejo stanja, ki ste ga pričakovali, ko ste čez leto trdo delali in se za uspeh v poslu odrekali tistemu kar v današnjem svetu pomeni največ - svojemu prostemu času, družini in prijateljem, zdravju... z e-Racunovodja bodo podatki na voljo v vsakem trenutku.
Sedem prednosti brezpapirnega računovodstva
Poleg prednosti, ki jih prinaša že elektronsko računovodstvo (podatki se hranijo na enem mestu, vnosi so enkratni, šifranti so poenoteni, poveča se ažurnost, povezovanje z okoljem postane preprostejše, zmanjša se možnost napak, arhiviranje se opravi na enem mestu, večji je pregled nad poslovanjem, lažji in boljši je nadzor nad opravljenim delom, prinaša krajevno in časovno neodvisnost ter je cenejši), sistem prinaša še druge prednosti:
1. VARNOST - Dokumenti se na vhodu pretvorijo v elektronsko obliko, s čimer se prepreči njihova izguba. Po opravljenem skeniranju sistem izpiše seznam prejetih dokumentov, ki ga prejme tudi stranka. S tem se preprečijo poznejši nesporazumi o tem, katere dokumente je stranka dejansko prinesla v računovodski servis.
2. SLEDLJIVOST POSTOPKOV - V skladu s pravili revidiranja se zagotovi popolna sledljivost vseh postopkov. V vsakem trenutku je mogoče ugotoviti, pri kom je dokument v obdelavi in koliko časa posamezen uporabnik porabi zanj. Poleg tega mora sistem zagotoviti sledljivost vseh poznejših sprememb oziroma drugačnih strokovnih odločitev ali popravkov napak.
3. HITROST - S sistemom vsekakor pridobimo hitrost pri vnašanju osnovnih podatkov, poleg tega se sčasoma poveča tudi hitrost obdelave.
4. VPOGLED V DOKUMENTE KJERKOLI IN KADARKOLI - Vse pooblaščene osebe, torej tako računovodja kakor tudi stranka, lahko od koderkoli vsak trenutek vpogledajo v dokument, kar gotovo olajša poslovne odločitve. Edini pogoj za to je priključek na internet.
5. NIŽJI STROŠKI - S tem sistemom odpade fotokopiranje dokumentov, kar stranke v običajnem zunanjem sistemu računovodstva počno. Posledica tega je manjša poraba materiala (papirja, tonerjev) ter s tem prihranek časa in stroškov. Toda najpomembnejši ni prihranek materialnih stroškov, temveč prihranek zaradi racionalizacije opravil.
6. POZITIVEN VPLIV NA OKOLJE - Sistem je izrazito ekološko naravnan, saj se bo glede na izračune servisa Biro Bonus poraba papirja zmanjšala za okoli 80 odstotkov, ko bo sistem zaživel v celoti.
7. SODOBNO ARHIVIRANJE - Sodobne banke podatkov omogočajo varno in trajno arhiviranje na majhnem prostoru ali celo na oddaljenih lokacijah
Od 1.1.2015 dalje lahko davčni zavezanec (s.p., športnik, dopolnilna dejavnost na kmetiji, zdravnik, odvetnik ipd.) pri ugotavljanju davčne osnove davčnega leta upošteva normirane odhodke v višini 80% ustvarjenih prihodkov pod naslednjimi pogoji:
Če davčni zavezanec iz zgornje točke v dveh ali treh naslednjih letih ne bo potreboval bančnih kreditov, ne bo sodeloval na razpisih, če nima osnovnih sredstev ali pa je njihovo število zanemarljivo in če v naslednjih dveh ali treh letih ne predvideva, da bo presegel 50.000 evrov prometa, potem računovodstvo oz. knjigovodstvo ni potrebno. Še vedno pa mora paziti vsaj na:
Če pa boste potrebovali kredite, imate veliko osnovnih sredstev ali predvideva, da bo presegel 50.000 evrov, se vodenje knjig priporoča že od pričetka.
V kolikor bo v obdobju enega leta presegel 50.000 evrov, pa bo obvezno potrebno vodenje knjigovodstva zaradi obračunavanja DDV.
Pravne osebe so zaradi določb ZGD-1 dolžne voditi knjigovodstvo ne glede na normiranstvo.
Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje
Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega
Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.
Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.
Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365
Primerno za podjetja iz vseh delov države
Dostopnost podatkov od kjerkoli
Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov
Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.
Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec
Trg 36, 2391 Prevalje
Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec
Davčna št.: SI95580085
TRR odprt pri Banka Intesa Sanpaolo: SI56 1010 0004 8882 660