Ciljni trgi. Ste gotovi, da ste dobro preiskali ciljno tržišče? Pozorni morate biti, da ne mešate potencialno povpraševanje po vaših storitvah ali izdelkih z realnim. Pomembno je, da poznate svoje stranke in njihove potrebe.
Sodelavci. Ne delajte vsega sami. Dan ima samo 24 ur, tako da realno vsega dela kakovostno ne morete opraviti sami. Zberite pametne in izkušene ljudi okoli sebe, oni so največja dodana vrednost vašega podjetja.
Prijatelji. Ne spuščajte se v podjetniške podvige s prijatelji, raje v poslu iščite prijatelje. Čeprav na prvi pogled zgleda, da je lažje podjetje odpreti s prijatelji, raje sodelujte z ljudmi, ki imajo prave kvalifikacije.
Odpuščajte nesposobne. Veliko ljudi ima naravni odpor do odpuščanja delavcev. Vendar za samo podjetje je zelo pomembno, da ima kakovostne kadre, drugače lahko poslovanje zaide v rdeče številke. Če imate tudi sami problem z odpuščanjem, pomislite kaj se bo dogodilo preostalim sodelavcem, če bo podjetje zaradi nesposobnih ljudi propadlo.
Marketinški plan. Ni dovolj, da imate super poslovno idejo, morate vedeti, kako boste svoje podjetje oglaševali na ciljnih trgih. Nova podjetja namreč velikokrat zanemarjajo prodajo in marketing, ki sta ključna elementa v poslovanju podjetja.
Bodite fleksibilni. Trg in razmere na njem se menjajo vsak dan, zato je pomembno, da ste fleksibilni. Spremembe so vedno pomembne in lahko predstavljajo tanko rdečo linijo med propadom in poslovnim uspehom.
Vir in informacije: Finance, 8.2.2011, http://www.finance.si/, Avtor: Iztok Hočevar